۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127522
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/15 فرهنگی.هنرهای تجسمی.سایر تهران-آثار دو عضو خانه عکاسان ایران، مورد پذیرش گروه داوری سی و دومین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی COUNTIES NORTHERN در کشور انگلستان قرار گرفت .
به گزارش روز جمعه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا از خانه عکاسان ایران، در این نمایشگاه که در دو بخش عکس های چاپ شده ( رنگی و سیاه و سفید) و بخش دیجیتال ( آزاد، طبیعت و مسافرتی ) برگزار شده است،رسول اولیاء زاده ( رییس خانه عکاسان ایران ) و علیرضا عطاریانی با سه عکس در دوبخش، در این جشنواره حضوری پرافتخار را رقم زدند .
در این نمایشگاه که در شهر یورک شایر شمالی برگزار می شود ، از میان 13 هزار و 9 عکس دریافتی از 2 هزار و 451 عکاس از 51 کشور جهان، تعداد 203 قطعه عکس، به نمایش درآمده و در کتاب جشنواره چاپ خواهد شد.
برگزاری این رقابت بین المللی ، که یکی از معتبرترین جشنواره های عکاسی اروپایی است، برای سی و دومین سال متوالی، توسط فدراسیون عکاسی کشورهای شمالی قاره اروپا NCPF و حمایت مالی انجمن سلطنتی عکاسی انگلستان RPS و نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام شد.
این سیزدهمین موفقیت خانه عکاسان ایران در عرصه رقابت های بین المللی از ابتدای سال 1390 است.
فراهنگ **9173** 1568 شماره 373 ساعت 19:39 تمام
۰ نفر