۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127404
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/15 ورزش.فوتبال.ایران تهران - سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر کارلوس کی روش درخواستی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم های بزرگ بدهد برای آن مذاکره و برنامه ریزی خواهیم کرد.
عباس ترابیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص رویارویی تیم ملی ایران با فلسطین اظهار داشت: سرمربی تیم ملی از هر کدام از مسابقات دوستانه هدفی دارد و هدف او از این بازی قرار گرفتن بازیکنان در شرایط روحی و روانی مسابقه بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر کی روش برای تیم ملی درخواست برگزاری مسابقه دوستانه با تیم های بزرگتری هم داشته باشد برای آن برنامه ریزی می کنیم، البته تا مردادماه سال آینده تیم ملی هیچ فرصتی برای برگزاری بازی دوستانه ندارد.
ترابیان در خصوص بازی با بحرین و معرفی ناظر امنیتی از سوی فیفا برای آن گفت: معرفی ناظر امنیتی برای یک مسابقه فوتبال عجیب نیست و پیش از این هم موارد زیادی بوده است که فیفا برای رقابت های مختلف این کار را انجام داده است.
وی ادامه داد: برای برگزاری مناسب و بدون حاشیه این مسابقه موارد لازم را به موقع به اطلاع مسوولان مربوطه رسانده ایم.
سرپرست تیم ملی درباره برنامه های آینده نیز اظهار داشت: مسابقه تیم ملی مقابل بحرین و اندونزی در دور برگشت مرحله سوم مقدماتی جام ملت های آسیا با فاصله یک هفته در منامه و جاکارتا برگزار می شود. به این دلیل در حال بررسی پروازهای شرکت های هواپیمایی مختلف هستیم تا پس از بازی با بحرین ملی پوشان به صورت مستقیم به جاکارتا بروند و فرصت بیشتری برای استراحت بین دو مسابقه داشته باشند.
وی افزود: جوراب هایی با فناوری نانو هم برای بازیکنان سفارش داده شده است که در پرواز پس از آن مسابقه بپوشند تا از تورم پاهایشان جلوگیری کند.
2024 1418 شماره 255 ساعت 14:58 تمام
۰ نفر