۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127365
T T
۰ نفر

امام جمعه شاهرود:

۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127365
اجرای عدالت با قاطعیت راه حل مبارزه با مفاسد اقتصادی است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/15 سیاسی.عبادی -نماز جمعه.امام جمعه شاهرود -امام جمعه شاهرود گفت :راه حل مبارزه با مفاسد اقتصادی در همه فعالیت ها بویژه در امور بانکی اجرای عدالت با قاطعیت است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود افزود: در این راستا هیاهو کردن و جامعه را متشنج کردن، رفتاری صحیح و مورد پسند نیست.
وی با اشاره به امنیت به عنوان یک نیاز ضروی جامعه سالم گفت:با کنترل و نظارت بیشتر از سوی دستگاههای ذیربط،باید زمینه هرگونه سو استفاده مالی در گردش پولی و بانکی کشور از بین برود.
وی با بیان اینکه با هرگونه حرکت و رفتاری که بخواهد خدشه به آبروی نظام و ملت شهید پرور ایران واردکند،باید با قاطعیت برخورد شود،افزود :با جدیت تمام باید جلوی اختلاس مالی و فساد اقتصادی در هر دستگاه اجرایی کشور گرفته شود.
وی با تبریک و گرامیداشت ولادت باسعادت امام رضا (ع) و هفته نیروی انتظامی گفت: عشق به کشور و مردم در وجود تک تک کارکنان نیروی انتظامی برای خدمتگزاری به ملت ایران کاملا مشهود است.
وی اظهار امیدواری کرد :در سایه همدلی و همکاری مردم با نیروی انتظامی هر روز شاهد توسعه امنیت اجتماعی در همه زمینه ها باشیم.
وی بخشی از خطبه های این هفته را به بازتاب برگزاری اجلاس حمایت از فلسطین در تهران و تظاهرات گسترده مردم آمریکا در مخالفت با سیاست های غلط اقتصادی این کشور اختصاص داد.ک/2 1496/7265/330 شماره 216 ساعت 14:18 تمام
۰ نفر