۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127327
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/15 اجتماعی.روحانیت.سربازان ولایت.نقد وهابیت آبادان- همایش سه روزه دوره نقد فرقه ضاله وهابیت پنجشنبه شب با حضور روحانیون و مسوولان محلی درتالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرشادگان استان خوزستان گشایش یافت .
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احمد ساری اصل امام جمعه شهرستان شادگان هدف از برگزاری این همایش را مقابله با تهاجم مذهبی و شبهات مطرح شده از جانب فرقه ضاله وهابیت عنوان کرد.
وی افزود: در این همایش سه روزه ، فرقه ضاله وهابیت با حضور حجت الاسلام و المسلمین استاد سید هادی صالحی ازحوزه علمیه قم افکار پلید این فرقه به نقد کشیده می شود.
سعید فیوضیفرماندار شادگان طی سخنانی دراین همایش با اشاره به اهمیت روحانیت در جامعه اسلامی گفت: جامعه به روحانیون نیاز دارد. روحانیون با لباس روحانیت و با لباس دین درمقابل افکار پلید دشمنان مذهب تشیع مقابله می نمایند و در واقع سربازان ولایت در برابر دشمنان مذهب هستند.
وی افزود:روحانیون در راستای هدایت جامعه و پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه گام برمی دارند.
وی وهابیت را زاده استکبار برای گمراهی مردم از اسلام ناب محمدی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز نقش روحانیت در بر ملا کردن ماهیت این فرقه مهم است.
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان درمجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید براهمیت برگزاری این همایش اظهارداشت : در زمان طاغوت با وجود 40 درصد آماربیکاری درشهرستان شادگان دشمنان مذهب شیعه نتوانستند حتی یک درصد از افکار مردم را نسبت به مکتب تشیع بدبین کنند.ک/2 7102/330 شماره 178 ساعت 13:33 تمام
۰ نفر