۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127263
T T
۰ نفر

چند خبر از حوزه تجسمی

۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127263
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/15 فرهنگی.هنرهای تجسمی.اخبار.نمایشگاه خوشنویسی تهران- موسسه فرهنگی هنری صبا نمایشگاه خوشنویسی مرکب استادان را در نگارخانه خیال، به نمایش می گذارد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،در قالب نمایشگاه خوشنویسی مرکب استادان بیش از 50 اثر خوشنویسی از 22 استاد خوشنویس با موضوع آیات قرآنی به معرض نمایش گذاشته می شود.
در این نمایشگاه آثار استادانی چون عباس اخوین، غلامحسین امیرخانی، جواد بختیاری، سیدرضا بنی رضی، مرحوم حسین تهرانی، محمد حیدری، کیخسرو خروش، محمد سلحشور ، علی شیرازی، اسرافیل شیرچی، عبدالصمد صمدی، امیر احمد فلسفی، یداله کابلی خوانساری، مجتبی ملک زاده، ایرج نعیمایی و فتحعلی واشقانی فراهانی عرضه شده است.
نمایشگاه خوشنویسی استادان، 18 مهر به طور رسمی در نگارخانه خیال موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش می یابد و تا 26 آبان میزبان عموم بازدیدکنندگان است.
*** *عکس هایی از تقابل سازه های انسانی با آسمان در گالری آتبین نمایشگاه عکس های آریا ابوالحسنی با موضوع بین سازه های انسانی و آسمانی عصر امروز - جمعه - در گالری آبتین گشایش می یابد.
وی در این نمایشگاه 20 عکس دیجیتال رنگی با ابعاد 90 در60 و 76 در114 ارایه کرده است.
ابوالحسنی بناهای تاریخی، مذهبی ای که در ایران و خارج از ایران از اهمیت زیادی برخوردار است را موضوع آثارش قرار داده و با زاویه نگاهی متفاوت تقابل آن را با آسمان بی کران مورد بررسی قرار داده است.
این نمایشگاه تا سه شنبه 26 مهر ماه در گالری آتبین دایر خواهد بود.
فراهنگ **9173** شماره 114 ساعت 11:02 تمام
۰ نفر