۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127098
T T
۰ نفر

سردار فضلی

۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4127098
یک میلیون دانش آموز به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/14 فرهنگی.راهیان نور.همدان 90 همدان- رییس ستاد راهیان نور کشور گفت: یک میلیون دانش آموز دختر و پسر پایه دوم دبیرستان از سراسر کشور در سال جاری به مناطق جنگی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا سردار علی فضلی در آیین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی همدان در باغ موزه این شهر افزود: این طرح از 15 مهر امسال در قالب طرح آمادگی دفاعی با حضور دانش آموزان و فرهنگیان آغاز می شود.
وی اضافه کرد: این اعزام ها به همت وزیر آموزش و پرورش، حمایت دولت و وزیر کشور ، بسیج مستضعفان، سپاه و دستگاه های متولی انجام می شود.
سردار فضلی اظهار داشت: سال گذشته نیز دو میلیون و 934 هزار و 76 نفر به صورت سازماندهی شده و کاروان های خود جوش به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام شدند که 700 هزار نفر از آنان دانش آموز و فرهنگی بودند.
جانشین بسیج مستضعفین کشور گفت: باعث افتخار است که استان های خوزستان و ایلام زیارتگاه ها و اردوگاه های 14 گانه برای استقبال دانش آموزان فراهم شده است.
وی اضافه کرد: طرح کاروان راهیان نور یکی از بهترین و موثرترین اقدامات اثر گذار فرهنگی است که به نام حج بصیرتی نامگذاری شده است و با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) آغاز می شود.
7523/551 شماره 507 ساعت 19:42 تمام
۰ نفر