۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4126911
T T
۰ نفر

نماینده بوشهر:

۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4126911
به نتیجه رسیدن مصوبات استانی دولت در گرو همسویی بیشتر مسوولان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/14 اجتماعی.مصوبات استانی.میگلی نژاد بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب بویژه در مورد مصوبات سفرهای استانی باید همدلی و همسویی بیشتری در بین مسوولان باشد و باهم حرکت کنند.
به گزارش ایرنا، غلامعلی میگلی نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: حرکت منسجم مدیران دستگاه های اجرایی با نمایندگان و مسوولان استان بوشهر فرصتی برای افزایش سهم اعتباری این استان می شود و این امر روند توسعه در این استان را تسریع می کند.
وی درزمینه سهم 15درصدی خودیاری کشاورزان در بحث آبیاری تحت فشار اضافه کرد: مدیران در این زمینه نظارت جدی داشته باشند تا بتوانیم روند استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار را در این استان تسریع بخشیم.
میگلی نژاد با بیان اینکه هم اینک راندمان آبیاری در استان بوشهر 32 درصد است گفت: باید به گونه ای حرکت کنیم که تا پایان برنامه پنجم توسعه به راندمان حداقل 40درصد برسیم.
وی در مورد صندوق توسعه ملی نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتبارات موجود در صندوق توسعه ملی صرف تولید و بخش خصوصی می شود استان بوشهر باید سهم خود را از این صندوق تعیین کند.
میگلی نژاد با اشاره به ماده 132قانون بودجه سال 90مبنی بر استفاده دستگاه های دولتی از خرما نیز گفت: با اجرای این قانون مشکل تولید کنندگان خرما حل می شود و اگر نسبت به اجرای آن توجهی نشود مشکل نخلدران و تولیدکنندگان خرما همانند سال قبل تکرار خواهد شد. ک/2 629/539 شماره 320 ساعت 14:51 تمام
۰ نفر