۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4117674
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/01 اقتصاد.خارجی.امارات.جیتکس دبی - دکتر حمید رضا صالح مقدم مسوول غرفه پارکهای علم و فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس دبی اعلام کرد: محصولات جدیدی از فناوری رایانه ای تولید شده توسط پارکهای علم و فناوری ایران در نمایشگاه امسال دبی عرضه خواهد شد .
وی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: گیتهای امنیتی ، دیتا سنتر و اس ام اس سنتر، ربات خط کشی معابر، نرم افزار و سخت افزارهای حضور و غیاب ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، پاور الکترونیک و نرم افزار گردشگری از جمله محصولات پارکهای علم و فناوری ایران است که در نمایشگاه امسال جیتکس دبی توسط شرکتهای ایرانی عرضه می شود .
صالح مقدم افزود: پارک علم و فناوری خراسان امسال به نمایندگی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری مسوولیت برپایی غرفه ایران در نمایشگاه جیتکس دبی را برعهده دارد .
وی اضافه کرد: سال گذشته اولین غرفه پارکهای علم و فناوری ایران در جیتکس برپا شد که با استقبال بازدیدکنندگان خارجی مواجه گردید.
وی هدف از حضور پارکهای علم و فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس دبی را آشنایی و تعامل با رقبای خارجی و آگاهی از آخرین دستاوردهای جهانی آی تی ، عرضه محصولات فناوری ساخت کشور و ارزیابی زمینه های صادرات این محصولات و بررسی همکاریهای مشترک پژوهش و تولید بین شرکتهای فناوری ایران و دیگر کشورها عنوان کرد.
پارکهای علم و فناوری ایران امسال از استانهای خراسان رضوی ، سمنان ، بوشهر ، کرمانشاه ، تهران و دیگر استانهای کشور در قالب یک گروه در نمایشگاه جیتکس 2011 دبی حضور خواهند یافت .
غرفه پارکهای علم و فناوری ایران در نمایشگاه دبی با مساحت 150 متر مربع زمینه حضور حدود 15 شرکت فعال در زمینه فناوری رایانه ای را در نمایشگاه دبی فراهم خواهد کرد .
صالح مقدم تاکید کرد: پیش بینی شده که امسال بیش از 100 نفر از مدیران و کارشناسان حوزه فناوری رایانه ای ایران در نمایشگاه دبی حضور یابند .
نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات (جیتکس 2011 دبی ) همه ساله در مهر ماه برگزار می شود .
در این نمایشگاه شرکتهای بزرگ فناوری رایانه ای از کشورهای آمریکایی ، اروپایی ، آسیایی و آفریقایی حضور خواهند یافت و آخرین دستاوردهای این صنعت را ارایه می کنند .
پارک علم و فناوری ایران امسال برای دومین سال است که در نمایشگاه جیتکس دبی حضور می یابد .
مسوول غرفه پارکهای علم و فناوری ایران در نمایشگاه دبی اعلام کرد: امسال قرار است در حاشیه این نمایشگاه نشستهای علمی و آموزشی با حضور مسوولان ایرانی و ایرانیان فعال در بخش آی تی امارات برگزار شود تا زمینه ارتباط آنها با یکدیگر فراهم گردد .
صالح مقدم گفت : سال گذشته پارکهای علم و فناوری در نمایشگاه دبی در زمینه تبادل اطلاعات با شرکتهای خارجی موفق به امضای تفاهمنامه هایی شدند.
نمایشگاه جیتکس 2011 دبی قرار است امسال از 17 تا 21 مهرماه در این شهر برگزار شود .
خاورم 1651** شماره 288 ساعت 16:42 تمام
۰ نفر