۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4117569
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/01 سیاسی.سیلسی.نماز جمعه همدان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ایران اسلامی یک قدرت نظامی ، سیاسی، معنوی ، مردمی و الهی است.
به گزارش ایرنا، آیت الله غیاثالدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره ) همدان افزود: نیروهای مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس، قدرت خود را با برگزاری رژه به رخ جهانیان کشیدند.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی فهمیدند که ایران اسلامی همانند پاکستان ، افغانستان، عراق، بحرین و یمن نیست بلکه به یک کشور قدرتمند تبدیل شده است.
خطیب جمعه همدان با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: هیاتهای عزادار باید در شان این امام همام برنامه های خود را ارایه دهند.
آیت الله محمدی گفت: هیاتهای عزادار باید با اجرای برنامه های مناسب، مردم را از حالت تماشاچی در آیین های عزاداری بیرون بیاورند و مردم را در حالت معنوی قرار دهند.
وی خطاب به مسوولان هیاتهای عزادار گفت: خرافات را از آیین های عزاداری دور کنید و با برگزاری عالی ،نورانی و منظم آیین های عزاداری، دوست و دشمن را تحت تاثیر خود قرار دهید.
وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه تعلیم و تربیت گفت: اگر معلمان همانند امام صادق (ع) شاگردان خود را تربیت کنند دنیا بهشت خواهد شد.
وی اظهار داشت: در آموزش و پرورش در سالهای اخیر تحولات مثبت و خوبی ایجاد شده است که باید ادامه یابد.
7523/551 شماره 182 ساعت 14:07 تمام
۰ نفر