۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4115163
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/28 ورزش.توپی.بسکتبال.جام ملت های آسیا تهران - سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام تهران معتقد است تیم ملی کشورمان به طور حتم قهرمان جام ملت های آسیا خواهد شد.
مهران شاهین طبع روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم ملی کشورمان بسیار قدرتمند است و این موضوع را اثبات کرده ایم.
وی ادامه داد: تا کنون تیم ما با حریفان قدرتمندی بازی نکرده است اما به طور حتم در مقابل حریفان قدرتمند نیز مشکلی نخواهیم داشت.
سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: تیم های کره جنوبی و چین تنها حریفان قدرتمند ما در این مسابقات خواهند بود که با توجه به شناختی که از ملی پوشان خود دارم اطمینان دارم در مقابل این تیم ها هم مشکلی نخواهیم داشت.
وی در خصوص احتمال رویارویی تیم های کره جنوبی و چین تصریح کرد: در صورتی که این دو تیم به مصاف هم بروند بازی بسیار حساسی را مشاهده خواهیم کرد و نباید چین را از پیش برنده بدانیم.
وی اظهار داشت: کره در این دیدار شانس زیادی برای پیروزی دارد و در این صورت به احتمال فراوان در دیدار پایانی به مصاف کره خواهیم رفت.
شاهین طبع گفت: تیم چین با تاکتیک هایی که مربیان آن در نظر گرفته اند نمی تواند در این مسابقات به موفقیت برسد.
وی در خصوص شانس تیم ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا و کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: تیم کشور مان در صورتی که با مشکل غیر قابل باوری روبه رو نشود بازهم قهرمان جام ملت های آسیا خواهد شد.
شاهین طبع در خصوص پیشنهاداتش برای حضور در لیگ برتر فصل آینده گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم اما هنوز با هیچ کدام به توافق نرسیده ام.
9118/1647 شماره 575 ساعت 16:44 تمام
۰ نفر