۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4096206
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/30 سیاسی.خارجی.حماس.بازداشت تهران - جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (یکشنبه ) بازداشت فعالان این جنبش در کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام باعث تضعیف حماس نخواهد شد.
مشیر المصری سخنگوی حماس و نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین به خبرگزاری فرانسه گفت: بازداشت ها در الخلیل نشاندهنده اصرار رژیم صهیونیستی بر منش جنایتکارانه و تروریسم علیه ملت فلسطین و تاکیدی بر تکبر این رژیم است.
المصری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تلاش می کند بحران داخلی خود را به خارج منتقل کند، تاکید کرد: تمام تلاش های اشغالگران برای ضربه زدن به حماس و تضعیف آن نومیدانه و با شکست مواجه خواهد شد و تجربه ثابت کرده است که ضربه زدن به حماس باعث تقویت آن خواهد شد.
وی افزود: اطلاعات اولیه حکایت از بازداشت 80 نفر از کادرها و رهبران و نمایندگان حماس در الخلیل دارد.
المصری گفت: حماس به طرح خود در مسیر جهاد و مقاومت ادامه خواهد داد و اشغالگران با وارد کردن فشار و باج خواهی از این جنبش که برای تحمیل شرایط تسلیم طلبانه آنها صورت می گیرد به هدف های خود نخواهند رسید.
سخنگوی حماس گفت: رژیم صهیونیستی مسوول پیامدهای اینگونه جنایت ها علیه ملت فلسطین است که به موازات بازداشت اعضای جنبش در کرانه باختری اقدام به بمباران و قتل فلسطینیان بیگناهان در غزه کرده است.
مترجمام **1439** 1985 شماره 410 ساعت 15:56 تمام
۰ نفر