۲۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4091349
T T
۰ نفر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور/

۲۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4091349
طرحهای آبرسانی در 24 استان کشور در دست اجرا است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/22 اقتصاد.نیرو.آب و فاضلاب تهران - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اجرای طرحهای آبرسانی به مراکز 24 استان کشور خبر داد و گفت: طرحهای آبرسانی به مراکز 16 استان افزون بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
گزارش ایرنا از وزارت نیرو حاکی است، سیدمهدی ثمره هاشمی اظهار داشت: در زمان حاضر طرح آبرسانی به شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری با 98 درصد ، آبرسانی به مشهد از سد دوستی در استان خراسان رضوی با 96 درصد، آبرسانی از سد قشلاق به سنندج در استان کردستان با 96 درصد و آبرسانی به شهر اراک از سد کمال صالح در استان مرکزی با 96 درصد، از طرحهای آبرسانی در حال اتمام در کشور هستند.
وی از طرحهای آبرسانی به اردبیل از سد یامچی با 87 درصد، آبرسانی به زنجان از سد نهم با 82 درصد و آبرسانی به خرم آباد در استان لرستان با 82 درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان طرحهایی که روند اجرایی مطلوبی داشته اند، یاد کرد.
ثمره هاشمی ادامه داد: طرحهای آبرسانی به ارومیه از سد شهر چای در آذربایجان غربی، آبرسانی به کرج در استان البرز، آبرسانی به بجنورد در استان خراسان شمالی، آبرسانی از سد کوچه ری به شهر قم، آبرسانی به گرگان در استان گلستان و آبرسانی به رشت، انزلی و خمام در استان گیلان نیز از جمله طرحهای آبرسانی با پیشرفت بالای 70 درصد هستند.
وی در عین حال تصریح کرد: طرحهای خط دوم آبرسانی به تبریز (آذربایجان شرقی )، آبرسانی به شیراز (فارس )، آبرسانی به کرمان و خط دوم آبرسانی از زاینده رود به یزد و شهرهای مسیر پیشرفت فیزیکی ناچیزی داشته اند که ضروری است درجهت تکمیل هرچه سریعتر آن تلاش شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در پایان گفت: هم اکنون دو طرح آبرسانی از سد تنظیمی کرج و سد ماملو به تهران نیز به ترتیب با پیشرفت فیزیکی 63 و 49 درصد در دشت اجرا هستند.
اقتصام 1601**9169** شماره 346 ساعت 13:50 تمام
۰ نفر