۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4082588
T T
۰ نفر

تذکر مجدد سرپرست کمیته انضباطی:

۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4082588
استقلال و پرسپولیس بدهی هایشان را ندهند نمی توانند در لیگ شرکت کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/06 ورزش.توپی.فوتبال.لیگ تهران- سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تنها دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی هایشان را نداده اند و اگر آنها این بدهی ها را نپردازند حق ندارند در لیگ شرکت کنند.
به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده تصریح کرد: از 10 باشگاه لیگ برتری که بدهکار بودند هشت باشگاه بدهی هایشان را تسویه حساب کرده اند و تنها دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده اند.
وی یادآور شد: برای این دو باشگاه پیغام فرستاده ایم که تا پیش از آغاز لیگ برتر با طلبکارانشان تسویه حساب کنند و تعهدنامه ای را به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه کنند.
سرپرست کمیته انضباطی افزود: البته این دو باشگاه علاوه بر بدهی به فدراسیون و سازمان لیگ بدهی های دیگری هم دارند، اما باید با همه طلبکارانشان تسویه حساب کنند وگرنه حق شرکت در لیگ برتر را ندارند.
حسن زاده درباره پرونده فولاد گسترش تبریز هم گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در یک برنامه تلویزیونی به بدترین وجه به بخش حقوقی فدراسیون فوتبال حمله شد که رئیس سابق کمیته انضباطی هم در این برنامه حضور داشت. تلقی بنده به عنوان سرپرست کمیته انضباطی این است که مالک باشگاه فولاد گسترش تبریز احساس می کند ماجرای حضور صنعت نفت آبادان در لیگ برتر قرار است برای این تیم تکرار شود.
وی تاکید کرد: در حالی که اصلا چنین چیزی نیست و هیچ کس نمی تواند با مذاکرات پنهانی تیمش را به لیگ برتر بیاورد و نتایج تنها از راه فوتبال و در داخل زمین بازی باید تعیین شود. تیمی که در داخل زمین نتیجه نگیرد و نتواند به لیگ برتر صعود کند با لابی هم لیگ برتری نخواهد شد.
9135 1418 شماره 190 ساعت 13:39 تمام
۰ نفر