۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4082478
T T
۰ نفر

نماینده ولی فقیه دراستان همدان

۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4082478
ایران به الگوی موفق کشورهای منطقه تبدیل شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/06 فرهنگی.یادواره شهدا.دفاع مقدس.اسدآباد همدان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ایران اسلامی به یک الگوی عملی موفق در میان کشورهای منطقه تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله غیاثالدین طه محمدی عصرچهارشنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و 400 شهید شهرستان اسد آباد افزود: ایران اسلامی با اتکا بر رهبری های امام راحل (ره ) و رهبر فرزانه انقلاب و ایستادگی ملت با تقدیم هزاران شهید به عنوان یک الگوی عملی موفق در میان کشورها مطرح است.
وی اضافه کرد: رزمندگان حماسه آفرین و ایثارگر ما با لبیک به فرمان امام خود و درس گیری از قیام عاشورا برای دفاع از ناموس، عزت و اسلام با رویی گشاده به سوی شهادت رفتند.
وی اظهارداشت: این ایثار و از خودگذشتگی درس هایی به سایر ملت ها آموخت که زنده شدن نام اسلام ثمره آن است.
آیت الله طه محمدی نقش آفرینی ایران اسلامی در جهان را مهم دانست و تصریح کرد: عزت، پیشرفت و تعالی امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و عمل به وصیت نامه شهدا بدون شک ما را در آینده ای نزدیک در تمامی عرصه ها پیروز می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با قدردانی از برگزار کنندگان یادواره شهدا در اسدآباد، گفت: این حرکت منسجم و هماهنگ باید برای سایر شهرهای استان نیز الگو باشد و همه برای به تصویر کشیدن رشادت های شهدا و انتقال آن به نسل جوان همت خود را مضاعف کنند.
وی افزود: به طور قطع بدانید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه دراین مهم مسوول هستند و باید دین خود را به نحوه احسن به شهدا و خانواده های شهدا ادا کنند.
آیت الله طه محمدی با بیان اینکه امروز متلاشی کردن خانواده ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی یکی از ترفندهای شیطانی دشمنان است، بیان داشت: مادران دیروز با پرورش و تربیت جوانان با ایمان توانستند با دستان خالی در مقابل تمامی دشمنان ایستادگی کنند و به طور قطع مادران امروز نیز با الگوگیری از گذشتگان باید در جهت تحکیم خانواده و تربیت فرزند سالم تلاش نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان سرمایه گذاری در راستای وصف صفات اخلاقی شهدا و بازخوانی وصیت نامه آنان برای نسل جوان کشور را عاملی نجات بخش در مقابل بسیاری از آسیب ها دانست و تاکید کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت ایمان درونی جوانان در جامعه، کشور را برای همیشه بیمه می کند.
576 شماره 080 ساعت 10:39 تمام
۰ نفر