۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4079964
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/02 سیاسی.رژیم صهیونیستی.گرانی تهران- ده ها هزار اسرائیلی در اعتراض به نابرابری های اجتماعی و اقتصادی و روند صعودی قیمت مسکن در فلسطین اشغالی، شنبه شب در تل آویو تظاهرات کردند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از تل اویو، شرکت کنندگان در تظاهرات شنبه شب که از سراسر فلسطین اشغالی به تل اویو آمده بودند، ضمن حمایت از صدها معترضی که در اعتراض به سیاست های اقتصادی و اجتماعی رژیم صهیونیستی اردوگاه های چادری برپا کرده اند، پارچه نوشته هایی را به اهتزاز درآوردند که روی انها عباراتی همچون ما خواهان عدالت هستیم نوشته شده بود جنبش اعتراضی در فلسطین اشغالی در روزهای اخیر پویایی بیشتری یافته و به رغم هشدارهای مقامات رژیم صهیونیستی، اردوگاه های چادری متعددی در اعتراض به سیاست های این رژیم در سراسر فلسطین اشغالی برپا شده است.
موج بی عدالتی، نابرابری های اجتماعی و فساد، نارضایتی عمومی شدیدی را در فلسطین اشغالی موجب شده و در این میان افزایش بهای مسکن و برخی مواد غذایی، علنی شدن این نارضایتی ها را در پی داشته است.
الی ملئول از کارگزاران املاک و مستغلات به این خبرگزاری گفت که در ظرف یک سال، میانگین بهای مسکن در تل آویو 32درصد و در قدس 17 درصد افزایش یافته است.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کاهش خشم و نارضایتی عمومی، به طرح وعده هایی برای طراحی و احداث سازه های جدید و کاهش اجاره بهای مسکن متوسل شده است.
مترجمام 2017** 1431** شماره 447 ساعت 14:59 تمام
۰ نفر