۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4077702
T T
۰ نفر

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4077702
مجلس پیگیر مشکل پذیرش بیماران در بیمارستانها است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/30 سیاسی.مجلس.نماینده گرگان - نماینده مردم غرب استان گلستان و عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پیگیر مشکل پذیرش بیماران در بیمارستانها می باشد دکتر محمد جواد نظری مهر روز پنجشنبه با اشاره به مشکلاتی که در پذیرش بیماران در بیمارستانهای دولتی وجود دارد، اظهارداشت: اگر کوتاهی مسئولان بیمارستانها در این مورد درست باشد، باید با خاطیان برخورد بسیار شدیدی شود و وزیر بهداشت هم پاسخگو باشد.
نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین موضوع عدم پذیرش طلبه مضروب در بیمارستانها توسط کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.
براساس اعلام دفتر دکتر نظری مهر ،وی با بیان اینکه چنین اتفاقاتی در شهرستانها مشاهده نمی شود، افزود: اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، باید با خاطیان به شدت برخورد شود.
دکتر نظری مهر همچنین خواستار پاسخگویی وزیر بهداشت در این زمینه شد و گفت: قطعا وجود چنین مشکلاتی در حوزه سلامت را نمی توان منکر شد و باید با افرادی که چنین رفتار ناشایستی را با مردم و بیماران دارند به شدت برخورد شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه فشارهای زیادی از سوی مردم در این زمینه وجود دارد، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این موضوع را پیگیری می کند.
به گزارش ایرنا دکتر نظری مهر نماینده مردم شهرستانهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در استان گلستان می باشد.
601/506 شماره 082 ساعت 10:15 تمام
۰ نفر