۲۳ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4074469
T T
۰ نفر

نماینده مجلس:

۲۳ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4074469
افزایش تولیدات دامی نقش مهمی در حفظ استقلال کشور دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/23 اقتصاد.داخلی.دامپزشکی تبریز- نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تولیدات دامی نقش مهمی در حفظ استقلال کشور دارد.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، غفار اسماعیلی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان افزود: تامین مواد پروتئینی کشور از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در این راستا نقش دامپزشکی از سایر سازمانها پررنگ تر است.
وی ادامه داد: فعالیت های دامپزشکی در سال های اخیر در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام قابل قبول بوده است.
مدیر کل دامپزشکی استان نیز گفت: در سال گذشته توانستیم با واکسیناسیون، اعمال قوانین قرنطینه ای و آموزش دامداران میزان ابتلا به بیماری بروسلوز در دامداری های تحت پوشش دامپزشکی را 80 درصد کاهش دهیم.
بهراد زندیه با اشاره به نقش موثر دامپزشکی در مقوله اقتصاد ، از برگزاری همایش یک روزه دامپزشکی و جهاد اقتصادی در 16 مهر ماه سال جاری در استان خبر داد.
وی گفت: در این همایش از اساتید و صاحبان صنایع موفق وابسته به دامپزشکی دعوت به عمل آمده تا اطلاعات خود را در این زمینه در اختیار مجریان، فارغ التحصیلان، دانشجویان این رشته و عموم مردم قرار دهند.
587/8120/245 شماره 325 ساعت 17:09 تمام
۰ نفر