۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4060775
T T
۰ نفر

عضو هیات مدیره شرکت پست:

۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4060775
شرکت پست امسال برای ارتقای کیفیت خدمات تلاش می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/02 اجتماعی.پست.عضو هیات مدیره گرگان - عضو هیات مدیره شرکت پست با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان سال کیفیت و نظارت گفت: باید در عملکرد ثابت کنیم توانایی ارائه خدمات مطلوب را داریم و در این راه به مدیریت و چگونگی افزایش ترافیک پستی باید توجه جدی داشته باشیم.
مازیار کشاورز روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری پست استان گلستان اظهارداشت: پست به دلیل ویژگی منحصر به فرد، به عنوان یکی از سازمانهای خدماتی مطرح است که نیروی انسانی نقش اساسی در فرایند سازوکارهای آن داشته و تجهیزات در جهت افزایش سرعت به عنوان مکمل، موثر است.
وی ادامه دادند: کارکنان پست علاوه بر امانتداری و نگهداری ثروت و مال مردم، حافظ اسرار آنان نیز هستند و پست از نظر نوع خدمات پیچیدگی های خاص خودش را دارد.
کشاورز راجع به تغییر نرخ خدمات نیز گفت: تغییر نرخ حسب پیگیریها و و مساعدتهای مقامات عالی درسطح وزارت در راستای خودکفایی در مجموعه پست صورت گرفته است و تجربه ثابت کرد، پست هیچ وقت سیر نزولی نداشته و لازم است باهمدلی و استفاده از پتانسیل های موجود در جهت رسیدن به اهداف عالیه که همانا خدمت به مردم است تلاش نمائیم.
شعبانعلی خزائی مدیرکل پست گلستان نیز در این جلسه گزارشی از سیر صعودی کارها در مجموعه پست استان در راستای سیاستهای شرکت پست ارایه کرد.
/508/601 شماره 210 ساعت 12:52 تمام
۰ نفر