۲۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4055747
T T
۰ نفر

مدیرعامل باشگاه نفت تهران:

۲۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4055747
کمیته ارزیابی امکانات شهر اراک در سازمان لیگ فوتبال تشکیل شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/26 ورزش.توپی.فوتبال.لیگ تهران- مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد: سازمان لیگ برتر فوتبال، کمیته ای را برای ارزیابی و بازدید امکانات شهر اراک تشکیل داد تا شرایط انتقال تیم نفت تهران به این شهر را بررسی کند.
منصور قنبرزاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت باشگاه نفت تهران افزود: عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ روز گذشته نامه ای را به باشگاه فرستاد که در آن اعلام شده بود این سازمان با تشکیل کمیته ای آخرین وضعیت شهر اراک را برای در اختیار گرفتن امتیاز تیم نفت بررسی می کند.
وی اضافه کرد: از مواردی که در این نامه بیان شده، آن است که یک موسسه ورزشی غیر دولتی باید خریدار امتیاز نفت باشد و همچنین این موسسه دارای امکانات حرفه ای فوتبال باشد.
مدیرعامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد: محمدی در این نامه با صراحت اعلام کرده است در صورتی که اداره کل تربیت بدنی اراک یا هیات فوتبال این شهر خواهان به خدمت گرفتن امتیاز نفت باشد، این موضوع از نظر حقوقی با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا مغایرت دارد.
قنبرزاده اظهار داشت: هفته آینده تکلیف نهایی نفت برای ماندن در تهران یا انتقال به اراک مشخص می شود.
مدیر عامل باشگاه نفت تهران در عین حال پیش بینی کرد: آنطور که از شواهد پیداست، موضوع انتقال منتفی است.
قنبرزاده همچنین گفت: رییس سازمان لیگ در نامه دیگری نیز خواسته است تا با توجه به از دست رفتن فرصت نقل و انتقالات، اسامی بازیکنان تیم و مدارک باشگاه را به این سازمان ارائه دهیم.
مدیر عامل باشگاه نفت تهران درباره تجمع چند روز پیش مربیان و بازیکنان تیم های پایه نفت گفت: از این تجمع بی اطلاع بودم و باشگاه به لحاظ حقوقی دخالتی در سازماندهی آن نداشت ؟ این بازیکنان و مربیان به عنوان شهروند به دنبال احقاق حق خود بودند.
9135 شماره 092 ساعت 12:15 تمام
۰ نفر