۱۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4049462
T T
۰ نفر

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس

۱۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4049462
پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری ها در قیام 15خرداد 42 است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/15 سیاسی.مجلس.نماینده اصفهان - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 مرهون فداکاری ها در قیام 15 خرداد 42 است.
سید محمد جواد ابطحی روز یکشنبه به مناسبت سالروز قیام 15 خرداد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیام خونین 15خرداد نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران بود و دراین روز نطفه انقلاب اسلامی بسته شد.
وی اظهارداشت: 15خرداد به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی سرآغاز حرکتی شد که ملت های منطقه اینک با درس آموزی از آن برضد حکومت های مستبد و خود کامه برخاسته اند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحمل سختی ها در قیام 15 خرداد 42 بود که مشکلات و مصائب دوران انقلاب اسلامی را بر ما هموار کرد و این روز در حقیقت روزی است که ملت ایران پس از قرن ها تحمل ظلم و ستم متوجه شد که باید حرکتی را آغاز کند.
ابطحی افزود: درایت و دوراندیشی و نفس قدسی امام راحل (ره ) دراین خصوص که انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حرکت های اسلامی در جهان و منطقه است را به خوبی مشاهده می کنیم و این امر هم اکنون محقق شده است.
وی خاطرنشان کرد: ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی آسان به دست نیامده که بخواهیم آن را آسان از دست بدهیم و از این رو می طلبد تا با سعه صدر و دور اندیشی پاسدار دستاوردهای نظام باشیم.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت هوشیار ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری و به تاسی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی اهداف و آرمان های نظام اسلامی ایران را با قدرت و قوت به پیش خواهند برد و ذره ای از این آرمان ها عقب نشینی نخواهیم کرد.
545/ 607 شماره 121 ساعت 13:37 تمام
۰ نفر