۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4038966
T T
۰ نفر

فرافکنی به جای حل مشکلات مردم آمریکا؟

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4038966
اوباما : بشار اسد از قدرت کنار برود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/29 سیاسی.سازمان ملل.اوباما.آمریکا نیویورک - باراک اوباما که این روزها به خاطر عدم توانایی در مدیریت آمریکا از سوی مخالفان و موافقان خود با انتقادات شدیدی روبرو است، امروز در سخنرانی خود به جای ارایه راه حل های مناسب به منظور رفع مشکلات بی شمار مردم کشورش، با انتقاد از تهران و دمشق، خواهان برکناری بشار اسد شد به گزارش ایرنا، اوباما به جای تبیین راهکارهای خود به منظور رفع بیکاری، تورم و مشکلات معیشتی مردم آمریکا، از بشار اسد خواست با پذیرش رهبری دولت انتقالی از قدرت کناره گیری کند.
وی اظهار داشت : دولت سوریه به مانند لیبی مسیر قتل و دستگیری های جمعی شهروندانش را در پیش گرفته است، آمریکا این اقدامات را محکوم کرده و همگام با جامعه بین المللی تحریم هایش از جمله تحریم هایی که دیروز بر بشار اسد و اطرافیانش اعمال کرد، دنبال می کند.
رییس جمهور آمریکا اضافه کرد : بشار اسد هم اکنون تنها با یک گزینه روبرو است، می تواند رهبریت یک انتقال را برعهده گیرد یا از سر راه کنار برود.
وی افزود : دولت سوریه باید به تیر اندازی به سوی تظاهرکنندگان خاتمه داده و اجازه دهد تا اعتراضات صلح آمیز انجام گیرد، همچنین زندانیان سیاسی را آزاد کند و به دستگیرهای ناعادلانه پایان دهد.
اوباما یادآور شد : دولت سوریه همچنین باید اجازه دهد تا بازرسان حقوق بشر به شهرهایی مانند درعا، دسترسی داشته باشند و در کنار آن گفت وگوی جدی را به منظور ارتقا انتقالی دمکراتیک آغاز کنند.
وی تصریح کرد : در غیر این صورت با دولت اسد در داخل مبارزه شده و در خارج مرزها نیز منزوی می شود.
رییس جمهور آمریکا همچنین در ادامه سخنان تکراری و فرافکنانه ی خود ادعا کرد که سوریه از ایران برای سرکوب تظاهرکنندگان کمک می گیرد.
ادامه دارد...
اروپام 1908**2251 شماره 002 ساعت 00:03 تمام
۰ نفر