۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4034392
T T
۰ نفر

وزیر بهداشت:

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4034392
یکهزار تخت به اورژانس بیمارستانهای کشور افزوده می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/23 علمی آموزشی.داخلی.پزشکی دزفول - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکهزار تخت تا پایان سال جاری به اورژانس بیمارستانهای کشور افزوده می شود.
مرضیه دستجردیروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، امسال یکصد مرکز اورژانس بیمارستانی، نظیر مرکزی که امروز در دزفول مورد بهره برداری قرار گرفت، در شهرهای مختلف کشور احداث خواهد شد.
وی به مهمترین برنامه های وزارت بهداشت در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: واقعی کردن تعرفه های پزشکی، فراهم کردن زمینه برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و ارتقاء کیفی تخت های مربوط به بیماران صعب العلاج از جمله مهمترین برنامه ها و اولویت های این وزارتخانه است.
دستجردی خاطر نشان کرد: امسال باید تلاش بیشتری برای اجرای طرح پزشک خانواده صورت گیرد و این موضوع در استان هایی نظیر خوزستان مورد توجه جدی قرار دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه به منظور افتتاح و شروع ساخت چند پروژه درمانی و پزشکی به دزفول سفر کرد و در نشست ها و دیدارهایی با مسوولان محلی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه دزفول نیز حضور داشتند، مسایل و مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه را مورد بررسی قرار داد.
538/7279 شماره 373 ساعت 21:17 تمام
۰ نفر