۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4034272
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/23 سیاسی.نمازجمعه.سیاسی - عبادی.گیلان رشت - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی در ایجاد تفرقه و شکاف گفت: به برکت وجود پر ارج و ارزشمند ولی فقیه ، همه مسوولان و مردم تابع محض منویات رهبر معظم انقلاب هستند.
به گزارش ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت ، از مسوولان و مدیران خواست ولایتمداری خود را محکم تر و استوارتر از گذشته نشان دهند تا توطئه های دشمنان بویژه تبلیغات شوم رسانه های استکبار جهانی بی اثر شود.
وی به سالروز تحریم تنباکو و فتوای تاریخی میرزای شیرازی اشاره کرد و گفت : مردم ولایتمدار آن روزگار با فتوای آیت الله شیرازی از استعمال توتون و تنباکو امتناع کردند و بدین گونه حکومت فاسد را وادار به عقب نشینی و رعایت مصلحت جامعه اسلامی نمودند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری همچنین ضمن تقبیح کشتار بی رحمانه مردم مظلوم بحرین و همدستی برخی دولت های منطقه با سران استکبار ادامه داد: هم اکنون همه مردم دنیا پوچی حقوق بشری که آمریکا و دولت های اروپایی از آن سخن می گویند را دریافته اند چراکه هیچیک از این دولتها اقدامی برای توقف شهادت مسلمانان بی دفاع در بحرین و سایر کشورهای اسلامی صورت نداده اند.
606/695 شماره 253 ساعت 16:53 تمام
۰ نفر