۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4030948
T T
۰ نفر

غلامپور:

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4030948
سه امتیاز بازی با راه آهن برای پیکان از نان شب هم واجب تر است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/18 ورزش.فوتبال.لیگ برتر.پیکان قزوین - مربی تیم فوتبال پیکان قزوین دیدار تیمش با راه آهن را آخرین فرصت برای بقا در لیگ برتر دانست و گفت: کسب سه امتیاز در این بازی برای ما، از نان شب هم واجب تر است.
بهزاد غلامپور روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: فقط کسب سه امتیاز مقابل راه آهن است که شانس پیکان برای بقا در رقابت های لیگ برتر را همچنان حفظ می کند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمرینات تیم فوتبال پیکان به طور منظم هر روز صبح و بعداز ظهر دنبال می شود، اظهارکرد: بازیکنان پیکان به لحاظ روحی و روانی از آمادگی مطلوبی برای مصاف با راه آهن برخوردار هستند.
مربی تیم فوتبال پیکان قزوین، حفظ تمرکز، انسجام تیمی، یارگیری مناسب و دوندگی زیاد را از عوامل مهم در دستیابی پیکان به سه امتیاز مقابل راه آهن برشمرد و اضافه کرد: بازیکنان پیکان در صورت توجه به این عوامل در مصاف با راه آهن پیروز میدان خواهند بود.
غلامپور با اشاره به اینکه نباید فریب امتیاز بازی خانگی مقابل راه آهن را بخوریم،خاطرنشان کرد: راه آهن نیز از وضعیت مطلوبی در لیگ برتر برخوردار نیست و با انگیزه زیادی برای ماندن در لیگ تلاش می کند بنابراین نباید بازی با این تیم را آسان فرض کنیم.
مربی تیم فوتبال پیکان قزوین در پایان یادآور شد: امیدوارم در دو هفته پایانی رقابت های لیگ برتر، شرایط مسابقات طوری رقم بخورد تا شاهد بقای تیم قدیمی و پرسابقه فوتبال ایران، پیکان باشیم.
تیم پیکان در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، یکشنبه (25 اردیبهشت ) در ورزشگاه شهید رجایی قزوین پذیرای تیم راه آهن شهر ری خواهد بود.
تیم پیکان که هم اکنون با 30 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است، به طور جدی خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند و با توجه به شرایط جدول عملا تنها در صورت کسب پیروزی مقابل راه آهن، برای بقا در لیگ برتر شانس خواهد داشت.
7392/ 614/1644/508 شماره 632 ساعت 18:42 تمام
۰ نفر