۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4029344
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/15 فرهنگی.ادبیات.کتاب 90 تهران - نهاد کتابخانه های عمومی کشور با ارائه برنامه های متعددی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا ، بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، برگزاری نشست های تخصصی نقش کتابخانه های عمومی در رشد اقتصادی جامعه و هویت کتابداری و اطلاع رسانی در روزهای پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 14 تا 40.15 و پنجشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 18 تا 40.19 از جمله برنامه های اداره کل پژوهشی نهاد کتابخانه ها در ایام برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب است.
در این نشست ها کارشناسان ابعاد مختلف موضوعات ذکر شده را بررسی خواهند کرد.
اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه ها نیز با مسابقه کتابشناسی ویژه عموم مخاطبین و کتابداران در غرفه نهاد در شبستان اصلی حضور دارد است.
در این مسابقه، با پاسخ به 20 سوال، میزان آشنایی افراد با نویسندگان، عناوین و موضوعات کتاب های فاخر و ارزشمند سنجیده می شود. امکان تحویل فرم ها به 2 شیوه حضوری (تحویل در محل غرفه نهاد کتابخانه ها در شبستان اصلی و بخش جنبی ) و ارسال فرم ها به صورت فرم پست وجود دارد.
عضویت رایگان کودکان در کتابخانه های عمومی دارای بخش کودک، مسابقه نقاشی ، اهدای هدایای ویژه کودکان و برگزاری نمایش خیابانی در محوطه نمایشگاه و بخش کودکان غرفه نهاد کتابخانه ها از جمله برنامه هایی دیگری است که توسط اداره کل فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال اجرا می شود.
اداره کل امور کتابخانه ها نیز با برنامه هایی از جمله ثبت نام رایگان جهت عضویت در تمامی کتابخانه های عمومی متعلق به نهاد کتابخانه ها در سراسر کشور، ویژه عموم بازدیدکنندگان، در 5 محل از نمایشگاه حضور دارد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 24 اردیبهشت در مصلی تهران برپاست.
فراهنگ 1588**1630** شماره 095 ساعت 11:30 تمام
۰ نفر