۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4020127
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/02 اجتماعی.داخلی.عبادی.سیاسی امام جمعه بیرجند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، خار چشمی بر دیده استکبار جهانی است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی افزود: دشمن از هر وسیله ای استفاده می کند تا به شخصیت نیروهای سپاه که بازوان نظام و اسلام هستند، لطمه بزند.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران به تناسب تغییر تاکتیکهای دشمن با حضور مقتدر در صحنه از انقلاب و اسلام دفاع می کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما انقلابی فرهنگی است و داعیه حاکمیت جهانی دارد لذا باید در مسیر فرهنگ پویای اسلام ، اهل بیت و ائمه اطهار (ع) گام برداریم.
وی به روز ملی کارآفرینی و هفته مشاغل اشاره کرد و گفت: باید با تلاش ، آموزش و فرهنگ سازی مشکل اشتغال جامعه بویژه جوانان را رفع کنیم.
خطیب نماز جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت روز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس افزود: امروز آمریکا با همه لشکرکشی که به سراسر جهان کرده، نمی تواند به اهداف شوم خود برسد.
رضایی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان همایش ملی آسیبهای اجتماعی ایران در بیرجند گفت: ایمان ضعیف و نشناختن خدا مهمترین علت بروز همه آسیبهای اجتماعی است.
وی از شورای اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری یاد کرد و گفت: از مسوولان شورای اسلامی و شهرداری بیرجند انتظار داریم نسبت به احیا و بازسازی آرامگاه عالمان و بزرگان این شهر و ساخت مبلمان شهری بر اساس فرهنگ منطقه توجه بیشتری داشته باشند.
/506/665/110 شماره 165 ساعت 14:50 تمام
۰ نفر