۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4020002
T T
۰ نفر

هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال ایران:

۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4020002
پزشک تیم: وضعیت دروازه بان ملوان برای رسیدن به بازی مشخص نیست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/02 ورزش.فوتبال.لیگ برتر.ایران بندر انزلی- پزشک تیم فوتبال ملوان گفت: وضعیت علی حسنی صفت، دروازه بان تیم فوتبال ملوان انزلی برای رسیدن به بازی با فولاد خوزستان، مشخص نیست.
دکتر فریدون مولایی شامگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه پژمان نوری که در طول هفته از ناحیه زانو دچار درد بود، مشکلی برای بازی با تیم فولاد خوزستان ندارد.
وی ادامه داد: اما محمد حیدری، مهاجم ملوان از ناحیه عضله پشت ران دچار آسیب دیدگی شده و نمی تواند برای بازی امروز ملوان به میدان برود.
پزشک ملوان با اشاره به این که مهدی رحیم زاده، دروازه بان ملوان، تا پایان لیگ دهم، بازی های این تیم را از دست داده است،خاطر نشان ساخت: رحیم زاده دچار آسیب دیدگی رباط زانو شده و یکشنبه هفته آینده مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
وی در مورد علی جراح کار که در بازی با پرسپولیس تهران در بندرانزلی از ناحیه قوس گونه ای و دیواره خارجی سینوس فک فوقانی دچار آسیب دیدگی شده بود، گفت: جراح کار می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی ملوان، با محافظ مخصوص صورت، در برابر فولاد خوزستان بازی کند.
وی افزود: سعید سالار زاده هم که در طول هفته از ناحیه کشاله ران مشکل داشت، به مرز آمادگی رسیده و می تواند تیم فوتبال ملوان را همراهی کند.
فریدون مولایی در پایان با اعلام این که مسایل فنی تنها در حیطه کادر فنی است، در مورد بازی ملوان با فولاد گفت:با وجود این که ملوان سه بازیکن محروم و چند بازیکن مصدوم دارد،اما من اطمینان دارم با دست پر به بندرانزلی باز می گردیم.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی و یکم لیگ برتر، روز جاری (جمعه ) ساعت 18در ورزشگاه تختی اهواز به قضاوت شاهین حاج بابایی و کمک های حیدر شکور و بابک داوری به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
هم اینک ملوان با 45 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس ) قرار دارد.ک/3 7152/ 603/506 شماره 040 ساعت 09:39 تمام
۰ نفر