۱۰ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4005158
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/10 اجتماعی.داخلی.تصادف زنجان- رییس فرماندهی پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در محور زنجان - دندی روز گذشته چهار کشته و یک مجروح به همراه داشته است.
عبدالعلی رشتیانی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تصادف ساعت 11 صبح روز گذشته در10 کیلومتری زنجان - دندی و در برخورد یک دستگاه پراید و کامیونی که از مسیر مخالف در حال حرکت بود، اتفاق افتاد.
وی، یادآورشد: چهار سرنشین پراید در دم جان باختند و یک نفر دیگر نیز به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده که حال عمومی این فرد وخیم گزارش شده است.
رییس فرماندهی پلیس راه استان زنجان اظهارکرد: انحراف به چپ پراید عامل این تصادف بوده است.
وی همچنین از واژگونی یک دستگاه پراید در محور زنجان - قزوین خبر داد و افزود: در اثر جراحات و صدمات وارده راننده این خودرو در دم فوت کرد.
رشتیانی با اشاره به اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون هشت نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست داده اند، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه روند افزایشی داشته است.
وی، خواب آلودگی، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم را از عوامل مهم بروز تصادفات محورهای مواصلاتی استان زنجان در تعطیلات نوروزی بیان کرد و افزود : با وجود تذکرات و نکات ایمنی ارایه شده به آحاد مختلف مردم تعداد فوتی های تصادفات این استان روند صعودی داشته است.
7317/522/587 شماره 157 ساعت 11:20 تمام
۰ نفر