۵ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4002977
T T
۰ نفر

امام جمعه موقت اهواز:

۵ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4002977
جهاد اقتصادی باید محور همه فعالیت های مسئولان قرار گیرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/05 سیاسی.عبادی.نماز جمعه امام جمعه موقت اهواز گفت: سخنان رهبری در پیام نوروزی سال 90 با محوریت جهاد اقتصادی باید به عنوان سندی راهبردی درهمه فعالیت های مسئولان گنجانده شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن حسن زاده در نخستین خطبه های نماز جمعه سال 90 در مصلی مهدیه امام خمینی (ره ) اهواز افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبری به جهاد اقتصادی هم بشارتی برای مسئولان و هم مردم بود که با توجه به قرارداشتن در دهه پیشرفت و عدالت لزوم پرداختن به مسائل اقتصادی باید دراولویت برنامه های سال جاری قرار بگیرند.
وی ادامه داد: دشمنان در چند سال اخیر و سال جاری برروی مسائل اقتصادی تاکید دارند لذا باید با جهاد اقتصادی فعالیت های آنها را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از عملکردولت و مسئولان در سال گذشته رضایت داشتند، اظهار داشت: شعارکارمضاعف و همت مضاعف در سال گذشته در همه ابعاد تحقق پیدا کرده و مسئولان توانستند رضایتمدی رهبری را جلب کنند.
حسن زاده در ادامه خطبه ها مسئله اشتغال را عنصرمهمی در جامعه دانست و گفت: اشتغال مهمترین مسئله کشور و خوزستان است و این مسئله صرفا یک مسئله اقتصادی نیست بلکه یک مسئله فرهنگی نیز هست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی در بخش دیگر از سخنانش به وضعیت کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: کشورهای منطقه امروز بیداری اسلامی را تجربه می کنند و این خیزش برگرفته از الگوی ایران اسلامی است.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: دو ویژگی منفی در کشورهای منطقه وجود داشت یکی استبدا داخلی و دیگری وابستگی به آمریکا بوده که در این کشورها می بینیم آمریکا مواضع دوگانه و چند گانه ای از خود ارائه می دهد.
وی افزود: بیداری اسلامی در جهان اتفاق افتاده و این یک رسوایی بزرگ برای آمریکا است.
حسن زاده در ادامه با تبریک سال نو، بهار را فرصت مناسبی برای دگرگونی دانست و گفت: فصل بهار فصل رویش طبیعت و حیات تازه به جهان است که باید این دگرگونی و تغییر فصل ها انسان را به یاد قیامت بیاندازد.
7165 شماره 140 ساعت 14:59 تمام
۰ نفر