۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۹:۳۷
کد خبر: 30826129
T T
۰ نفر

آران و بيدگل-فرماندار آران و بيدگل گفت: مجريان انتخابات بايستي امانتداري از آراي مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، 'محمد فیروزی پور' در نشست توجیهی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: مجریان انتخابات بایستی با سرلوحه قرار دادن اصل امانتداری از آرای مردم، وظایف محوله خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

وی، با تاكید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم، افزود: مجریان بایستی با توجه به قانون در اجرای انتخابات به گونه‌ای عمل كنند كه در سلامت آن هیچ شك و شبهه‌ای به وجود نیاید.

وی، برگزاری یك انتخابات پرشور با مشاركت حداكثری مردم را بسیار مهم توصیف كرد و گفت: مردم با حضور همه جانبه در انتخابات، بار دیگر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت خواهند كرد.

فرماندار آران و بیدگل، با بیان اینكه ملت ایران آگاه و هوشیار هستند، افزود: با حفظ وحدت و انسجام ملی، دشمنان همیشه شكست خورده ما، بار دیگر مایوس خواهند شد.

جلسه آموزشی توجیهی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای با حضور بیش از 370 نفر از اعضای ستاد اجرایی انتخابات و با هدف فراگیری آموزش های لازم برای هر چه بهتر برگزار كردن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات كانون شهید عربیان برگزار شد.

حوزه انتخابیه شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل به صورت مشترك یك نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

1724/8132