۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۴۵
کد خبر: 30825842
T T
۰ نفر

بانك اطلاعاتي شاعران فردا رسما آغار بكار مي‌كند

۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۴۵
کد خبر: 30825842

تهران - دبير اجرايي ششمين جشنواره بين المللي شعر فجر گفت : با دائمي شدن دبيرخانه شعر فجر 'بانك اطلاعات شاعران كشور' فردا -دوشنبه- همزمان با برپايي آيين اختتاميه جشنواره رسما آغاز بكار مي كند.

'رضا حمیدی ' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر فجر و برنامه های آن گفت:این مراسم با حضور دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور و جمعی از مسولان فرهنگی در تالار وحدت برگزار می شود.

وی افزود: پس از دایمی شدن دبیرخانه شعر فجر، بانك اطلاعات شاعران كشور نیز كه مدتی است تهیه شده، فردا آغاز بكار و بر روی سایت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینكه در طول مدت جشنواره 850 فرصت شعرخوانی در 9 منطقه استانی فراهم شد افزود : به منظور تمركززدایی و تاكیدات رییس جمهوری مبنی بر توجه به تمركززدایی، این مهم مد نظر قرار گرفت.

دبیر ششمین جشنواره شعر فجر به برنامه های شعر خوانی تهران در دانشگاه‌های علامه طباطبایی، الزهرا(س) و دانشگاه آزاد و فرهنگسرای انقلاب و فردوس اشاره كرد و گفت: در مراسم اختتامیه نیز 2 شاعر خارجی و 4 ایرانی شعر خوانی می كنند.

علاوه بر تجلیل از 16 برگزیده با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره ، مشاعره و اجرای موسیقی نیز خواهیم داشت ، همچنین نمایشگاه خط 50 شاعر نیز در این محل برپاست.

حمیدی در مورد انتخاب رسانه و خبرنگار برتر نیز گفت : برگزیدگان و فعالان رسانه‌ای نیز در روز اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر كه از 17 بهمن با برگزاری آئین افتتاحیه در كرمانشاه آغاز شده بود، فردا مراسم اختتامیه در تهران به پایان می‌رسد.

فراهنگ **1630**1588