۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۴۹
کد خبر: 30825725
T T
۰ نفر

گرگان - پيش فروش بليت هاي نوروزي اتوبوس در استان گلستان از امروز اول اسفند ماه آغاز شد.

بر اساس اعلام روز یکشنبه اداره کل راه و شهرسازی گلستان،‌ مهندس 'سیدسعید سیدعلایی' در گرگان اظهار داشت: هم اینک فعالیت ها برای احداث یک میلیون و 700 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالاي 25 هزار نفر جمعیت در حال انجام است.

وی با اشاره به این که یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی از مرحله سفت کاری گذشته است، یادآور شد: تاکنون پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک مسکن به این بخش پرداخت شده است.

سیدعلایی با بیان این که وزارت راه و شهرسازی هر روز شاهد افتتاح مسکن مهر در استان های مختلف است، از تلاش های استاندار گلستان در پیشبرد اهداف این وزارت خانه قدردانی کرد.

وی با بیان این که گلستان در بحث مسکن مهر، جزء استان های پیشرو کشور است، متذکر شد: تاکنون 22 هزار واحد از این تعداد در گلستان در مرحله سفت کاری است، 15 هزار واحد از مرحله نازک کاری گذشته، پنج هزار واحد افتتاح شده و پنج هزار واحد دیگر تا پایان امسال بهره برداری می شود.

سیدعلایی ادامه داد: بهسازی 12 هزار و 625 واحد مسکونی روستایی نیز از مجموع 19 هزار و 158 واحد روستایی که در استان گلستان نیازمند بهسازی است، پایان یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آن چه در بخش مسکن و حمل و نقل مورد تأکید و از اولویت های وزارت متبوع است، کار با مجاهدت و همراه با مراقبت در جهت اهداف عالیه ریاست جمهوری و خدمت به مردم است.

602