۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۱۵
کد خبر: 30825548
T T
۰ نفر

شهرري - رييس اداره جوانان و ورزش شهرستان ري با تاكيد بر حضور ورزشكاران و جامعه ورزش در انتخابات گفت: حضور پرشور در انتخابات مجلس وظيفه ديني و انقلابي همه است.

'قاسم رسته' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند كه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز یك بار دیگر پاسخ همه یاوه گوییها و توطئه های دشمنان را خواهند داد.

وی اظهار داشت: دشمنان همیشه سعی در تهدید و تحریم انتخابات داشته اند و مردم باید به واسطه تعیین سرنوشت خود و مقابله با دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب، حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند.

رسته بیان داشت: اهمیت انتخابات به علت حضور مردم در پای صندوق های رای است كه پشتوانه انقلاب و كشور به شمار می آید و دشمن را از تعرض احتمالی باز می دارد.

رییس اداره جوانان و ورزش شهرستان ری همچنین 22 بهمن را مظهر بصیرت و ایستادگی ایرانیان دانست و گفت: ما رهرو همیشگی امام خمینی(ره) و تربیت شدگان مكتب آن مجاهد نستوه هستیم و امروز تكلیف ما در همه بخشهای مختلف نظام حفظ حراست از دستاوردهای انقلاب است.

وی تصریح كرد: حضور پر شور و با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محكمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریكا و اتحادیه اروپا بود.

رسته یادآور شد: اقشار مختلف مردم با حضور باشكوه و گسترده خود در راهپمایی 22 بهمن،سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را كه الگوی بسیاری در ملتها و نهضتهای آزادیخواه جهان شده جشن گرفته و بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ افتخارات خود رقم زدند.

688/699
۰ نفر