۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۲۰
کد خبر: 30820881
T T
۰ نفر

زنجان - فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان به اهميت بالاي انتخابات در ايران اشاره كرد و گفت: مردم مومن و انقلابي ايران با حضور حماسي در پاي صندوق هاي اخذ راي، سيلي محكمي بر دشمنان نظام خواهند زد.

سردار 'جهانبخش كرمی'، روز پنجشنبه در نشست روشنفكری جامعه ورزش استان زنجان كه در محل اداره كل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد ، افزود: دشمن در صدد تخریب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برآمده و برای رسیدن به این هدف شوم و پلید ، همه توان خود را بكار گرفته است.

وی با بیان اینكه این نخستین انتخابات در ایران پس از فتنه شوم سال 88 است، اظهار داشت: دشمنان دین و قرآن تلاش دارند به عناوین مختلف ، در بین مردم شجاع و آگاه ایران یاس و ناامیدی ایجاد كنند تا حضور مردمی در این انتخابات را كمرنگ نمایند.

سردار كرمی تصریح كرد: قطعا ملت ایران در این روز حماسی نیز در صحنه حاضر خواهند شد تا به دشمنان نشان دهند كه به هیچ وجه از وظیفه ملی و دینی خود دست برنمی دارند و همواره پاسدار خون شهدا ، آرمان های بلند حضرت امام (ره) و ارزش ها ی انقلاب و تابع ولایت و رهبری هستند.

وی ، گفت: در زمان حاضر انقلاب اسلامی ایران در اوج مبارزه با كفار و استكبار جهانی است و آنها برای رهایی خود از ورطه نابودی حربه تهدید و تحریم را علیه ملت ایران بكار گرفته اند ولی با این وجود روز به روز افول قدرت های زورگو و سلطه گر نزدیك تر می شود.

سردار كرمی ، یادآور شد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران ، پس از پیروزی انقلاب جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل كردند بطوریكه46 كشور به جهت ترس از صدورانقلاب اسلامی از صدام و صدامیان حمایت كردند ولی با تدبیر حضرت امام (ره) و اعلام بسیج عمومی و حضور سلحشورانه مردم در صحنه، چیزی جز شكست نصیب آنان نشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح كرد: استكبار جهانی پس از شكست درمیدان نبرد، تهاجم فرهنگی را در پیش گرفت ولی با تدبیر و هشدارهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت بالای مردم ، این توطئه نیز خنثی و بی اثر شد.

سردار كرمی ، با بیان اینكه مردم ایران از استكبار جهانی بیزار بوده و هستند گفت: قبل از شكل گیری انقلاب اسلامی، ایران در دست آمریكایی ها بود و در تمامی عرصه ها از جمله 'اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی' تصمیم گیر بودند و رژیم طاغوت نیز به عنوان مجری این سیاست ها به شعور ملت عاشورایی ایران توهین می كرد.

وی گفت: امروز نیز ملت ایران آن روزها را فراموش نكرده و دوست ندارند كشور ایران تحت سلطه كشورهای بیگانه باشد و به همین خاطر نیز همواره در صحنه و گوش به فرمان رهبری هستند تا ایران از گزند دشمنان در امان بماند.

597/596