۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۴۹
کد خبر: 30820810
T T
۰ نفر

قم ـ رييس سازمان تبليغات اسلامي قم گفت: ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان در تعطيلات نوروز با اعزام مبلغ به بوستانها و استراحتگاه‌هاي زايران براي گسترش تبليغات معنوي و تذكر لساني اقدام خواهد كرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر قم، حجت‌الاسلام 'عباس اسكندری' در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر با اشاره به فعالیتهای ستاد در تعطیلات نوروز 91، افزود: ستاد امر به معروف در تبلیغات شهری با موضوعات امر به معروف و نهی از منكر، حجاب و عفاف فعالیت چشمگیری خواهد داشت.

وی تاكید كرد: معاونت فرهنگی ستاد احیا به فضل الهی با اهدای بسته‌های فرهنگی و ایجاد ایستگاه‌های پرسش و پاسخ و كلبه‌های نور در بوستانها و مراكز با حضور زایران و همچنین برگزاری مسابقه قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان چهره معنوی به شهر خواهد بخشید.

شهردار قم نیز در این جلسه تاكید كرد: شهرداری قم تبلیغات فرهنگی و امر به معروف و نهی از منكر را از مهمترین وظایف خود می‌داند و تبلیغات امر به معروف را در فعالیتهای تبلیغی خود گنجانده است.

'محمد دلبری' اضافه كرد: شهرداری با تكدی گری كه چهره شهر قم را مخدوش كرده است، مقابله می‌كند و در صورت مشاهده و گزارش شهروندان، برای جمع‌آوری متكدیان اقدام خواهد كرد.

/7404/ 550/