۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۸:۲۸
کد خبر: 30812522
T T
۰ نفر

ساري – رئيس دادگستري محمودآباد گفت : دور انديشي امام (ره) ، تدابير مقام معظم رهبري و حضور انقلابي ملت بزرگ ايران در صحنه تمامي توطئه هاي استكبار جهاني را خنثي و دشمنان را در دستيابي به اهداف پليدشان ناكام گذاشت.

به گزارش خبر نگار ایرنا حجت الاسلام خیرا.. اكبری روز شنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع مردم انقلابی محمودآباد اظهار داشت . امریكا تلاش می كند تا هم پیمانانش را علیه ایران متحد كند اما حضور آگاهانه شما مردم مومن و ولایتمدار نقشه های سردمداران استكبار جهانی را این بار هم همچون دفعات قبل نقش بر آب می كند .

وی افزود به بركت وجود ولایت و خون شهدا امروز حكومت جمهوری اسلامی تثبیت و شعار های اصلی انقلاب استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی در این كشور محقق شده است .

حجت الاسلام اكبری با بیان اینكه امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگوی كشور های اسلامی در اقصی نقاط جهان شناخته می شود ، تصریح كرد برغم همه فشار ها و تهدیدات دشمنان ، ایران اسلامی در همه عرصه های علمی ، سیاسی و فرهنگی به پیشرفت های عظیمی دست یافته است .

وی در ادامه انتخابات مجلس را در این برهه از زمان بسیار حساس خواند و از آحاد مردم خواست تا فعالانه و پرشور تر از گذشته در این انتخابات شركت كنند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

مردم انقلابی محمودآباد در پایان این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه ، با به آتش كشیدن پرچم های امریكا و اسرائیل خشم و اتزجار خود را این جرثومه های فساد به نمایش گذاشتند.

7326/402