۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۴۹
کد خبر: 30812188
T T
۰ نفر

قزوين - رييس دانشگاه علامه طباطبايي، با بيان اينكه مردم با حضور گسترده و باشكوه خود در راهپيمايي 22 بهمن سردي هواي را گرماي زيادي بخشيدند، گفت: با اين حضور پرشور سردي هوا احساس نشد.

حجت الاسلام 'صدرالدین شریعتی' كه برای سخنرانی در جمع مردم قزوین سفر كرده است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اردات مردم به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی ادامه داد: مردم امروز یكبار دیگر نشان دادند پس از گذشت سی و سه سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان به آرمان های امام راحل و شهدا پایبند هستند و راه این بزرگواران را ادامه می دهند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی كه تلاش زیادی داشتند تا حضور مردم در عرصه هایی مانند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را كمرنگ جلوه دهند با شركت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سرشكسته شدند و مانند گذشته یكبار دیگر از دستیابی به اهداف پلید خود بازماند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان كرد: ملت مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی خود بار دیگر به دشمنان انقلاب و نظام اعلام كرد كه در برابر توطئه و دسیسه های آنان ایستادگی كرده و گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند.

وی ادامه داد: با وجود داشتن مردمی این چنین غیور و با ایمان و به بركت برخورداری از رهبری فرزانه نظام جمهوری اسلامی گزندی از سوی دشمنان و بدخواهان خود نخواهد دید و همچنان به مسیر خود در تحقق ارزشهای اسلامی و الهی ادامه می دهد.

7392/616