۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۳۸
کد خبر: 30811936
T T
۰ نفر

كرج - فرماندار كرج گفت: حضور پرشور ملت ايران از جمله اين شهرستان در راهپيمايي 22بهمن پايه هاي نظام را مستحكم تر و دشمنان را دررسيدن به اهداف خود نااميد كرد .

به گزارش ایرنا ، 'مهدی ایران نژاد' روز شنبه 22 بهمن ماه با حضور در ایستگاه خبری كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان البرز افزود: مردم این شهرستان همانند سال های گذشته به ندای مقام معظم رهبری لبیك گفته و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی به نظام اسلامی را به منصه ظهور رساندند .

وی ادامه داد: همواره حضور گسترده مردم در استمرار حركت انقلاب و دفع دسیسه های بیگانگان موثر بوده و توطئه هایی كه دشمنان برای انتخابات ایران در سر می پرورانند را نیز خنثی خواهد كرد.

فرماندار كرج اظهار داشت: اكنون دشمنان، حركت و جنبش های مردمی در سایر كشورها را متاثر از انقلاب ایران و اندیشه های ناب امام راحل (ره) می دانند و به همین دلیل به شدت از جمهوری اسلامی هراسناك هستند.

وی اضافه كرد: اگرچه تهدیدهای دشمنان ناشی از ترس و انفعال آنان از ایران اسلامی است اما حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن می تواند جواب دندان شكنی به این تهدیدها باشد. ك/2

2818/ 692