۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۲۶
کد خبر: 30810601
T T
۰ نفر

مشهد- همزمان با هفدهم ربيع الاول سالروز ولادت پيامبر گرامي اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مشهد مقدس مقدس سرشار از سرور و شادي است.

به گزارش ایرنا ،به همین مناسب مشهد مقدس و از جمله بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) حال و هوای دیگری دارد و سرشار از شعف و شادی ولادت پیامبر اكرم (ص) و سلاله پاك و مطهرشان امام جعفر صادق (ع) است.

امروز صحن ها و سراهای حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) یكپارچه چراغانی شده و مملو از دلباختگان عصمت و طهارت (ع) است آنان كه از نقاط مختلف مشهد و سایر نقاط كشور و حتی برخی از بلاد اسلامی آمده اند تا ضمن زیارت، ولادت ختم رسل حضرت محمد (ص) و سلاله آن حضرت امام جعفر صادق (ع) را به آن حضرت تبریك و تهنیت گویند.

مراسم بزرگداشت هفدهم ربیع الاول و ذكر مناقب و سجایای فخر كائنات پیغمبر اكرم (ع) و حضرت امام جعفر صادق (ع) كه از روز گذشته در صحن ها و رواقهای حرم مطهر رضوی با حضور انبوه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) آغاز شده با شور و معنویت خاصی در جریان است.

برخی از شهروندان و كسبه مشهدی و مجاوران امام رضا (ع) هم با توزیع شربت و شیرینی شادی خود را از سالروز ولادت پیامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و ارادت خود را به این بزرگواران نشان می دهند.ك/3

7490/659