۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۱۰
کد خبر: 30810422
T T
۰ نفر

اظهارات سخنران همايش نهاد وابسته به شهرداري تهران كه جبهه پايداري را عامل هدر رفتن وقت سه ماهه جبهه متحد اصولگرايان دانسته بود، واكنش سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي را برانگيخت.

یك سخنران همایش روز چهارشنبه در حضور معاون هنری معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران درخصوص دلایل به وحدت نرسیدن اصولگرایان گفته بود كه آقای لنكرانی از اول در جلسات اصولگرایان نیامد.

وی در ادامه جبهه پایداری را متهم كرده بود كه سه ماه وقت جبهه متحد اصولگرایان را هدر داده است كه این سخنان واكنش سخنگوی جبهه پایداری را به دنبال داشت.

كامران باقری لنكرانی در واكنش به این اظهارات به خبرنگار 'خبرهای یك' ایرنا گفت: ما نمی دانیم كه ایشان تا الان كجا بودند؛ جبهه پایداری قبل از اینكه جبهه متحد تشكیل شود اعلام موجودیت كرده و جبهه متحد در شهریورماه 90 تشكیل شده است.

وی اظهارداشت: زمانی كه جبهه متحد اصولگرایان از ما نظر خواستند و اعلام همكاری و تعامل كردند ، نظرات جبهه پایداری طبق نامه مكتوب به جبهه متحد اعلام شد و آن ها هم نظرات خود را اعلام كردند كه مورد توافق جبهه پایداری قرار نگرفت.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان كرده: به نظر ما هیچ اشكالی ندارد كه اصولگرایان دو نوع نگاه در امورات مختلف را داشته باشند؛ لازم نیست كه همه مثل هم فكر كنند، تعامل فكری این است كه افراد با هم تعامل داشته باشند.

وی گفته: ما هر كسی كه می گوید اصولگرا و مدافع انقلاب و ولایت است را قبول می كنیم ولی در جبهه خود از كسانی حمایت می كنیم كه اصولگرایی را به معنای واقعی در عمل به اثبات رسانده باشند.

سیام**7378**2026
۰ نفر