۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۰۹
کد خبر: 30810418
T T
۰ نفر

قزوين - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين با اشاره به راهپيمايي يوم الله 22 بهمن گفت: فردا شنبه همه مردم ايران در اين راهپيمايي شركت و حماسه ديگري را رقم خواهند زد .

به گزارش ایرنا، آیت الله 'هادی باریك بین' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین افزود: ملت ایران این موضوع را یك واجب الهی می دانند و همه ساله نشان دادند كه با نیت هایی پاك در این راهپیمایی حضوری پر رنگ و با شكوه دارند.

وی با گرامیداشت هفته وحدت به این موضوع اشاره كرد و گفت: باید دقت كرد كه وحدت مسلمین كارساز است وبه لطف خدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی شیعه و براداران اهل سنت با هم متحد هستند وباید همه ما در جهت وحدت هر چه بیشتر خود تلاش كنیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: امروز به بركت اسلام و بیداری بوجود آمده در كشورهای اسلامی همه مسلمین باید وحدت امت اسلامی را در سراسر جهان مورد توجه خود قرار دهند.

آیت الله باریك بین با اشاره به بیداری اسلامی بوجود آمده در منطقه اظهار داشت: در سال جاری چهار حاكم مستبد كشورهای اسلامی نابود و مردم این كشورها توانستند ندای حكومت اسلامی و حركت در جهت آن را دنبال كنند.

وی با اشاره به خطبه های مهم ایراد شده توسط مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ملت ما و همه كشورهای اسلامی دارای پیام هایی بجا وكاملا حكیمانه بود كه عمل به این رهنمودها بر همگان ضروری و مهم است.

خطیب جمعه قزوین درخصوص رسانه های غربی و القاعات آنها اظهار داشت: به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بعد از گذشت سی وسه سال از عمر انقلاب اسلامی جوانان، بسیجیان، دانشمندان و نخبگان ما در تمامی عرصه های علمی موفقیت های چشم گیری را رقم زده اند اما رسانه های غربی در پی این هستند كه بگویند در كشور ما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

آیت الله با ریك بین خاطرنشان كرد: به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی و داشتن نیروهای مسلح امروز دارای امنیتی پایدار هستیم كه همگی باید قدردان وشكر گذارآن باشیم.

7391/616