۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۱۲
کد خبر: 30810326
T T
۰ نفر

خرم آباد - استاندار لرستان با اشاره به اجرا وبهره برداري از چندين طرح عمراني و خدماتي استان در دهه فجر، گفت: براي اجرا و بهره برداري از طرح ها و پروژه هاي عمراني و خدماتي اين استان حدود 15 ميليون دلار سرمايه گذاري ارزي شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر حبیب الله دهمرده روز جمعه با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی 674 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی در نقاط مختلف استان لرستان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینكه برای اجرای این طرح ها 15 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی شده است، اظهار داشت: همچنین برای بهره برداری از این تعداد طرح و پروژه حدود یك هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار ریالی نیز هزینه شده است.

وی افزود: این میزان سرمایه گذاری ارزی و ریالی برای اجرا و بهره برداری از 580 پروژه عمرانی و 94 طرح خدماتی در حوزه های صنعت، معدن، تجارت، كشاورزی، تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان لرستان انجام شده است.

استاندار لرستان گفت: همچنین برای اجرای دیگر طرح های بهره برداری شده استان لرستان، چهار هزار و 27 میلیارد و 458 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

دهمرده تصریح كرد: با اجرای این طرح های صنعتی، كشاورزی و حوزه كار و تعاون زمینه اشتغال بكار 598 نفر از افراد جویای كار در استان لرستان فراهم شده است.

استاندار لرستان همچنین از افتتاح 10 هزار و 799 واحد مسكونی طرح مسكن مهر در استان خبر داد و گفت: برای احداث این واحدهای مسكونی نیز در مجموع سه هزار و 770 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته وی، اجرای مراحل اولیه این پروژه ها نیز موجب اشتغالزایی یك هزار و 415 نفر دراین استان شده است.

7268/1625/506
۰ نفر