۱۹ بهمن ۱۳۹۰، ۲۱:۱۱
کد خبر: 30807963
T T
۰ نفر

22بهمن خنثي كننده تهديدات عليه كشور است

۱۹ بهمن ۱۳۹۰، ۲۱:۱۱
کد خبر: 30807963

بندرعباس-استاندارهرمزگان گفت:22 بهمن خنثي كننده تهديدات و نگاه هاي بد بينانه عليه كشوراست.

به گزارش ایرنا ابراهیم عزیزی چهارشنبه در نشست با مدیران استان هرمزگان افزود: در حالی روز 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می كنیم كه رشد بیداری اسلامی به عنوان یك حركت بزرگ و گفتمان انقلاب اسلامی به سمت جهانی شدن رفته و فروپاشی نظامهای وابسته به جریان های سلطه نظام های مصر، تونس، یمن، لیبی در طول دوراهپیمایی 22 بهمن 1389و 1390 اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد برهم خوردن نظم جهانی در سایه تحولات منطقه رخ داده، عبور از بحران هایی كه نظام سلطه برای ایران اسلامی تدارك دیده بود و ثبات اصول و مبانی و ارزش های اسلامی انقلاب، و برخی تهدیدات و رفتارهایی كه دشمن برای رسیدن به برخی از اهداف خویشز آن اسفاده می كند را باید جدی بگیریم.

عزیزی خاطرنشان ساخت:22 بهمن 90 حضور جدی و با صلابت و گسترده همه آحاد مردم،گروه ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

استاندارهرمزگان با اظهار اینكه مدیران و مسوولان از هم اكنون تلاش و برنامه ریزی جهت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1390 انجام دهند، یادآور شد:بایست از همه فرصت ها و ابزار و لوازم برای حضور گسترده مردم و باشكوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن سال جارری استفاده شود.

وی خطاب به مدیران گفت: 22 بهمن را به عنوان یك وظیفه بزرگ مورد توجه قرار داده و همكاری كنید كه اگر از این مورد كوتاهی كنید نابخشودنی است.ك/2

8144/668