۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۲۲:۴۵
کد خبر: 30805611
T T
۰ نفر

قم ـ سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) گفت: انتخابات يك مشاركت و جشن ملي براي صيانت از نظام اسلامي و ثبات و پايداري كشور است.

به گزارش ایرنا، 'حسین انواری' سه شنبه شب در همایش نقش روحانیت در ترویج فرهنگ احسان و نیكوكاری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: هر كس كه به دنبال خدشه بر شكوه و عظمت انتخابات و كمرنگ ساختن حضور مردم در این عرصه ملی است، بدون شك هیچ جایگاهی در میان ملت ایران نخواهد داشت.

وی راز بقاء و استمرار انقلاب اسلامی ایران را در معنویت و وحدت كلمه دانست و گفت: صحنه انتخابات، تبلور وحدت كلمه ملت ایران بوده و ما همواره با امید، همبستگی و انسجام ملی زنده و پویا خواهیم بود و باید برای پاسداری از ارزشها و آرمان های امام و انقلاب به دنبال وحدت ملی باشیم.

سرپرست كمیته امداد امام(ره) گفت: كاندیدایی كه با دروغ و تهمت و افترا می خواهد وارد مجلس شورای اسلامی شود، همچون یك سم مهلك برای مردم خواهد بود، زیرا می خواهد از راه منكر به معروف برسد و این هرگز امكان پذیر نیست.

وی با بیان اینكه ارتباط مردم و رهبری یك رابطه دلنواز و عاشقانه است، اظهار داشت: مردم در دفاع از نظام اسلامی و جایگاه ولایت، همواره با جان و دل در صحنه های حساس انقلاب حضور یافته و افتخار آفرینی كرده اند.

انواری تصریح كرد: همه كارگزاران و دلسوزان نظام اسلامی باید هرچه بیشتر بر اصل اعتماد مردم كه سرمایه ارزشمندی برای كشورمان است تكیه كرده و قلوب مردم را در كنار یكدیگر و حول محور ولایت فقیه گرد هم بیاورند.

سرپرست كمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین گفت: كمیته امداد یك قطعه از قطعات نورانی منظومه انقلاب و نظام ولایی كشورمان بوده و ماموریت و وظیفه آن در ایجاد آسایش و امنیت در جامعه هیچگاه تمام نمی شود.

انواری در همایش نقش روحانیت در ترویج فرهنگ احسان و نیكوكاری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: در سایه امنیت اقتصادی و اجتماعی و رفاه مردم، فضایل اخلاقی و معنوی در جامعه رشد و گسترش می یابد.

وی با اشاره به آثار وجودی روحانیت و علما در پیدایش و استمرار انقلاب اسلامی تصریح كرد: حضور روحانیون و مبلغان در برنامه های حمایتی كمیته امداد امام(ره) ضروری می باشد تا مردم را با وظایف شرعی و الهی خود آشنا ساخته و قلوب مردم را صیقل داده و به هم نزدیك نمایند.

وی در پایان، ضعف اقتصادی را باعث بوجود آمدن آسیب های فرهنگی و اجتماعی بسیار در جامعه دانست و گفت: همه تلاش دشمنان برای تحریم كشورمان، برای ضربه زدن به اقتصاد ایران باهدف تخریب فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه است.

همایش نقش روحانیت در ترویج فرهنگ احسان و نیكوكاری با حضور جمعی از طلاب، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

8146/ 550/ 607
۰ نفر