۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۹:۳۴
کد خبر: 30805366
T T
۰ نفر

تهران - هافبك هجومي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در باره شكست امروز تيمش مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: چيزي براي گفتن ندارم، متاسفانه باز هم روي اشتباه فردي نتيجه را واگذار كرديم.

'محمد نوری' كه سه شنبه شب، تیمش با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز مغلوب شد، در جمع خبرنگاران اضافه كرد:‌ بازی خوبی بود و در بیشتر دقایق از تیم حریف كه امروز خیلی بسته فوتبال بازی می كرد، برتر بودیم.

نوری اظهار داشت: متاسفانه در 4 یا 5 دقیقه كه تمركز خود را از دست دادیم، دو گل از تیم فجر دریافت كردیم كه به هیچ وجه نباید این اتفاق می افتاد.

هافبك هجومی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این كه چنانچه تیم فجر فوتبال بسته ای ارایه نمی كرد،‌ به طور قطع این تیم را شكست می دادیم، تصریح كرد: بازیكنان تیم فجر در این بازی به دنبال اتلاف وقت بوده و در بیشتر دقایق بازی، خود را به زمین می انداختند، از سوی دیگر آنان فوتبال را به صورت 'بسته' بازی می كردند و این كار ما را سخت كرد.

نوری در پاسخ به این سوال كه به نظر می رسید، بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی دچار غرور شده بودند، گفت: این موضوع را قبول ندارم و به هیچ وجه غرور نداشتیم متاسفانه از یك سو بخت با ما یار نبود و از سوی دیگر اشتباه فردی بازیكنان تیم ما زیاد بود.

وی در خصوص داوری نیز گفت: تیم داوری قضاوت بدی نداشت هر چند معتقدم در تمامی صحنه ها به صورت 50 - 50 به سود تیم حریف سوت زد.

9144 / 1589