۹ بهمن ۱۳۹۰، ۲۰:۲۴
کد خبر: 30787217
T T
۰ نفر

ابراهيم زاده: بازي دشواري بود

۹ بهمن ۱۳۹۰، ۲۰:۲۴
کد خبر: 30787217

تهران - سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان پس از متوقف ساختن تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه آزادي اظهار داشت: بازيكنانم بازي سختي را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پس از بازی افزود: با توجه به شرایطی كه تیم ما داشت و نتایج خوب پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، از نتیجه بدست آمده راضی هستم.

وی افزود: همواره رویارویی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دشوار است چرا كه این تیم در آزادی بازی به مراتب بهتری از خود به نمایش می گذارد.

ابراهیم زاده در خصوص بازی نیز گفت: دقایق اول تیم پرسپولیس بازی خوب انجام داد و علی كریمی چندین موقعیت خوب به دست آورد.

وی افزود: اما بازیكنانم نشان دادند كه توان پیدا كردن خود را داریم و هر بازی بهتر می شویم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به ورود كارخانه ذوب آهن به بورس ابراز امیدواری كرد: شرایط مالی باشگاه بهتر شود و روزهای بهتری برای تیم فوتبال ذوب آهن رقم بخورد.

وی در خصوص بیرون گذاشتن شهاب گردان از تركیب تیم نیز گفت:ما چند دروازه بان خوب داریم كه باید به آنان نیز فرصت می دادیم.

ابراهیم زاده گفت: محمد باقر صادقی دروازه بان خوب و آینده داری است كه در سه بازی گذشته گل نخورده،از طرفی گردان آسیب دیده است.

وی تصریح كرد: در بازی امروز سمت چپ پرسپولیس را هدف گرفتیم اما در پاس ها بی دقت بودیم نتواستیم به پیروزی دست یابیم.

ابراهیم زاده یكی از دلایل كسب تساوی امروز را فشردگی و حساسیت بالای بازی عنوان كرد و گفت: فكر می كنم بازیكنانم در طول بازی لحظه به لحظه بهتر شدند.

وی در خصوص بازی تیمش در مقابل استقلال در چارچوب جام باشگاههای آسیا گفت: استقلال از بازیكنان خوب و حرفه ای بهره می برند و ازطرفی جایگزین های مناسبی دارند.

ابراهیم زاده افزود: از طرف دیگر این بازی در آزادی برگزار می شود با این وجود بازی های باشگاه های آسیا شرایط خاص و حساس خود را دارد و تیم ما نیز نشان داده كه به خوبی از پس چنین شرایطی بر می آید.

ابراهیم زاده افزود: اگر چه بازی با استقلال مهم است اما ما در بازی با تیم شاهین بوشهر نیز از تمام داشته های خود استفاده خواهیم كرد.

1346/1647