۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۹:۴۷
کد خبر: 30787158
T T
۰ نفر

تبريز- سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با وحشتناك توصيف كردن جو ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، گفت: اين جو وحشتناك حتي براي تيم تراكتور سازي هم نفعي ندارد.

پرویز مظلومی شامگاه یكشنبه و به دنبال كسب پیروزی مقابل میزبان خود در جمع خبرنگاران افزود: اینگونه اتفاقات در فوتبال می افتد، اما تماشاگران باید خویشتن دار باشند.

وی گفت: در این بازی ما تیم برتر میدان و سوار بر بازی، هر وقت دلمان می خواست بازی را كنترل می كردیم و به حریف اجازه موقعیت چندانی ندادیم.

مظلومی افزود: تراكتورسازی تیم بزرگی است، اما در این بازی تاكتیك خاصی نداشت و بیشتر از اوت دستی برای رسیدن به نتیجه استفاده می كرد.

وی گفت: بازی بزرگی را بردیم و این هیچگاه از ارزش های تراكتورسازی نمی كاهد، اما فكر می كنم كه این برای اولین بار بود كه تراكتورسازی در تبریز موقعیت چندانی نداشت.

وی در پاسخ به این سووال كه آیا برد استقلال ناشی از10 نفره شدن تراكتور سازی و سوت داور هم می تواند باشد، افزود: داور قضاوت خود را انجام داد و شاید اگر تراكتورسازی 11 نفره می ماند، ما باز هم برتر میدان می شدیم.

مظلومی در ادامه كنفرانس مطبوعاتی با بی ربط خواندن سووالات خبرنگاران سالن را ترك كرد و از پاسخ به آنها خودداری نمود.

تیم استقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با قضاوت اشتباه محسن تركی كه بیشتر كارشناسان داوری به آن اذعان كردند، با دو گل كه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، تراكتورسازی را در حضور 70 هزار هوادار خود شكست داد.

7233/587/245
۰ نفر