۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۳۸
کد خبر: 30778130
T T
۰ نفر

دزفول - نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: بهترين نوع مرگ شهادت است و ذكر و ياد شهدا در جامعه كمتر از شهادت نيست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ' آیت‌الله سیدعلی شفیعی' روز دوشنبه در نخستین یادواره سرداران و 72 شهید فرماندهی انتظامی دزفول كه در محل تالار مهتاب این شهرستان با حضور فرماندهان ،سرداران ،مسوولان شهری و خانواده شهدای نیروی انتظامی برگزار شد, با ذكر روایاتی از پیامبر گرامی اسلام (ص) در خصوص مقام شهادت افزود: حضرت پیامبر (ص) فرموده اند نظر شهید فقط و فقط به آن راهی است كه به سوی خدا منتهی می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: شهدا دعاهای خود را با تمام وجود و خلوص نیت از خداوند درخواست می كردند و به آرزوی دیرینه و همیشگی خود كه شهادت بود نیز رسیدند.

آیت الله شفیعی برگزاری یادواره شهدا را بسیار ارزشمند دانست و گفت: باید اسوه و الگوی برگزاری این گونه یادواره ها در دیگر شهرها باشیم زیرا نیروهای خدمتگزار انتظامی همیشه مظلوم واقع شده و تجلیل از این نیروها خصوصا شهدای نیروی انتظامی باید همچنان تداوم یابد و با شكوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: زحمات نیروهای انتظامی باید برای همگان علنی شود تا هم تشویقی برای این نیروها باشد و هم تقدیر و تجلیلی برای خانواده این نیروهای زحمت كش شود.

در نخستین یادواره سرداران و 72 شهید نیروی انتظامی شهرستان دزفول كه با حضور مسوولان محلی و استانی و فرماندهانی نظامی و انتظامی برگزار شد از خانواده های شهدای نیروی انتظامی دزفول تجلیل شد.

538/8111/320
۰ نفر