۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۳۱
کد خبر: 30777396
T T
۰ نفر

اسدآباد- امام جمعه اسدآباد گفت: شهدا با نثار خون خود در حقيقت پايه هاي نظام اسلامي را مستحكم تر كردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ' سید موسی حسینی مجد' روز دوشنبه در یادواره 10 شهید دهستان مزرعبید افزود: شهیدان با نثار خون پاك خویش اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه كردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحكم و با شهادت خون‌بارشان مسیر روشنی فراروی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

وی كینه دشمنان علیه انقلاب را به خاطر تاثیرگذاری این انقلاب در دنیا دانست و افزود: جبهه كفر و استكبار برای ضربه زدن به این انقلاب بسیج شده اما در مقابل اراده قوی و خدایی ملت ایران تسلیم و این برای دیگر ملتها به یك الگوی عملی تبدیل شده است.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل و ثمره تلاش بزرگان بویژه امام راحل وشهداء عنوان كرد و اظهار داشت: نظام اسلامی بعنوان یك امانت گران سنگ در دست ماست و نباید برای پاسداری از این نظام الهی كوچكترین غفلتی كرد.

امام جمعه اسدآباد ولایتمداری شهدا را ستودنی دانست و گفت: راه شهیدان را باید با تبعیت از ولایت ادامه داد چرا كه دشمن در ایجاد سستی در باورهای دینی و تضعیف جایگاه ولایت از هر دسیسه ای استفاده می كند.

وی در ادامه شركت گسترده در برنامه های دهه فجر امسال را یك وظیفه دینی و انقلاب دانست و افزود: دشمن می خواهد بعد از 32 سال عكس العمل ملت ایران را در گرامیداشت ایام دهه فجر نظاره گر باشد بنابراین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان باید در تبعیت از ولایت فقیه یكبار دیگر با حضور حداكثری خود توطئه های استكبار را خنثی كنند.

وی شركت گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را زمینه ساز یك انتخابات با شكوه و دشمن شكن دانست و بر تقویت این پایگاه مردمی تاكید كرد.

همچنین یكی از مداحان در وصف شهدا و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) نوحه خوانی كرد.

گفتنی است؛ دهستان مزرعبید 10 شهید تقدیم انقلاب كرده است.

576