۲۹ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۳۸
کد خبر: 30773170
T T
۰ نفر

بيرجند - مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خراسان جنوبي گفت: با پايان يافتن عمليات ساختماني مركز فرهنگي هنري سرايان به عنوان دهمين مركز فرهنگي هنري استان، همزمان با ايام ا... دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، 'عبدالرضا صمدی' روز پنجشنبه در مراسم تقدیر از اعضای فعال این كانون در بیرجند افزود: توسعه مراكز فرهنگی كانون در راستای تقویت فرهنگ مطالعه و كشف خلاقیتهای فرهنگی و هنری كودكان و نوجوانان استان است.

وی با بیان این كه عملیات احداث این مركز از سال 86 آغاز گردیده گفت: این مركز در زمینی به مساحت 1500 متر مربع ساخته شده و دارای 610 متر زیر بنا می باشد.

صمدی افزود: تاكنون برای بهره برداری از پروژه ساختمانی مركز فرهنگی هنری سرایان سه هزار و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده كه تا پایان امسال 300 میلیون ریال دیگر برای تجهیز ساختمان هزینه خواهد شد.

وی گفت: مركز فرهنگی هنری سرایان به امكاناتی همچون سالن آمفی تئاتر ، سالن مطالعه و سالنهای ویژه فعالیتهای فرهنگی، ادبی و هنری مجهز است.

وی در خصوص مربیان برتر كانون گفت: امروز از 80 نفر مربی و اعضای فعال كانون تجلیل می شود كه پنج نفر آنها از مربیان برتر و كشوری هستند.666/110

سرخط اخبار استان‌ها